Jag är trött.. ok?

Jag är jättetrött, men har ingen tid att passa imorgon så kan sova hur länge jag vill. Åååååååååh så skönt. Måste komma ihåg att ringa optikern dock.. så om jag läser här imorgon blir jag påmind om jag inte redan ringt. Bra! Jag är så trött att jag pratar med mig själv! Eller nej.. jag är så trött att jag skriver med mig själv!

Kanske ska börja läsa boken till svenskan.. eller så väntar man med den och sover lite mer istället. Yay. Jag behöver lov. NU!! Nej om man skulle ta och tänka på refrängen redan nu. Det är tidigare än de dagar jag faktiskt måste upp, otroligt. Men det är dags för skärpning nu. Så på med byxorna och knäpp skärpet. Wiiie Piiika!

Sov så gott
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0