Keep Smiling

Har precis bestämt vad nästa tatuering ska bli.. Ca en cm hög skrivstilstext med orden "Keep smiling". Den känns riktigt jäkla rätt, det är så man får ta sig upp ur motgångar.
Ungefär såhär vill jag att den ska se ut
image178Blir riktigt sugen på att göra den nu på en gång. Men får ta och vänta på nästa lön iaf tror jag. Måste fylla i min första också, jag tycker det onda hjärtat är för ljust i färgen. Men det lär ju gå att fixa på några min så =)

Annars då... Jag jobbar riktigt jävla piss mycket så jag är så trött i kroppen så jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Som tur är får jag iaf sova till... Öhm, 12 iaf imorgon. Det behövs vill jag lova!!

Har även tagit min första körlektion i tisdags, det gick skit bra!! Han trodde att om jag körde lite hemma och tog två lektioner i veckan ungefär så skulle det inte vara några problem att fixa körkort i april, för jag körde ju så bra ;)
Första lektionen gick ut på att lära mig starta i backe och backa runt hörn. Tydligen växlade jag som värsta rallykallen haha. Det skulle jag försöka lugna mig med lite haha =D
Men är sjukt nöjd med läraren, han var jätte trevlig och duktig. Var lite mör i hjärnan efter lektionen, ville komma ihåg allt!
Var och körde med mamma idag också, för nu ska jag fan ha det där körkortet! =D

Hänger ännu mer i bageriet nu än förut, typ min lilla fristad.. Trivs som fan där, och så får jag alltid hjälpa till med något kul också =D Idag fick jag rulla chokladbollar och häromdagen så fick jag "göra" en tårta.. Lägga på marsipanen typ haha, men iaf! Sen att dom typ öser komplimanger över mig gör ju inte att jag håller mig därifrån direkt haha.
Fru bagare slutar imorgon, så jäkla sorgligt. Kommer sakna henne enormt! =(
Bara för att det är hennes sista dag ska jag dra till jobbet runt 2, samla ihop pengar från några och köpa henne något fint. Kommer vara festfixad och allting, kommer kännas rätt skumt måste jag erkänna.. Ska även jobba 3 timmar haha. Näe, usch.. Men har inget val så.
En kompis fyllde 18 i veckan så vi ska ut några stycken och käka osv. Dom ska väl supa, men icke jag! Jag ska jobba hela helgen så det får bli en nykter kväll. Men det kan bli riktigt kul ändå =)

Näe, nu ska jag försöka plugga lite.. Funtar på att skita i biologi b, men samtidigt känns det dumt. Bara några få veckor kvar. Men jag orkar inte plugga så som jag vill när jag jobbar så mycket.. Men vi får se, har sagt att jag måste vara ledig mån-ons så jag kan plugga satan då.

Har för övrigt fått mer tider på jobbet nu, riktigt skönt. Inte så mycket mer än förut, men iaf några fler dagar som står på schemat. Sen kommer jag bli extrainsatt som vanligt. Känns bra att chefen verkligen gav mig mer tider när jag "hotade" med att söka ett till/nytt jobb.. Me like!

Puss!




Kommentarer
Postat av: Elvis

en till tatuering? :O :D
glöm inte piercing;) haha

2008-02-28 @ 22:39:26
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0