Magaluf bokat!!

Äntligen, allt är kirrat och klart. 16-24 juli kommer jag, Jackie, Hanna, My, Ellen, Anna och Matilda bo på ett skit najs hotell i magaluf! Det kommer bli så kuuuul. Längtar som fan!

Hotellet Ser det inte liiiite najs ut eller? Gaah, jag kan inte fatta att det äntligen är bokat och klart!
Dock blev det lite problem med flyget, därför jag är uppe så tidigt. Men det är fixat nu iaf, så det känns bra.

Igår ville bloggen inte funka, därav ingen uppdatering igår. Så jag får väl sammanfatta allt lite nu..
Jobbade 12-19, gick grymt snabbt och var riktigt kul faktiskt. Reeedigt svårt att inte smaska i sig alla kakkanter som ligger överallt, men jag klarade det! Blir nästan stolt över mig själv här haha.
Efter jobbet trallade jag upp till v-by hus där alla tjejer satt. Käkade lite mat och sen gick vi hem till Jackie för att boka resan.
Liite panik när det hotellet vi ville ha först försvinner framför ögonen på oss! Vi sitter och bokar helt lungt, skriver in allas namn och bla bla. Men när vi ska slutföra så går det inte! Någon jäkel hade tagit det precis innan oss! Då blev det fan panik, leta upp ett annat hotell som låg närmare stranden och boka där istället. Blev lite billigare också, inte helt fel ;)
Drog hem runt halv 10, hade tänkt att plugga men så blev det ju inte direkt haha. Kom på att det var typ hundra år sen jag pratade med Christer så jag slår honom en signal och tvingar ut honom och vovven på en långpromenad. Lite kallt, men annars mycket trevligt. Vi gick väl runt lite mer än en timme, så där fick jag dagens motion också. Kan inte bli bättre ;)

Nu funderar jag faktiskt på att gå och träna lite, behöver egentligen inte vakna förän om 40 min, så då passar lite träning bra där tror jag. Nu har jag ju liksom ett mål, 16 juli ska jag icke vara sladdrig! haha lycka till kanske passar in bra här =p

Skriver nog efter jobbet, Puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt med en utlandsresa :)
HAha, okej låter bra det. Det var mitt ex som fick in mig på Milan, Italien och Djurgården :P Sedan stannade det ^^
Dock tål jag inte rooney så man-u är uteslutet :P

2008-02-20 @ 22:50:54
URL: http://ovanmolnen.blogg.se
Postat av: Emelie

hmmm.. ska ni bo på ett hotell eller i en bil? (eller är det bara jag som ser länken fel?) haha

2008-02-20 @ 22:57:54
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0