Magaluf!

Yey! Imorgon bokas resan, så jävla skönt! 16-24 juli tror jag det blev. Alla har äntligen fixat pengar, så det börjar droppa in några tusenlappar hit och dit på kontot.. Att vi kommer iväg, helt galet! Men vad kuuuul det ska bli, längtar som fan!
7 brudar blir vi, kommer bli så najs!!
Synd att mina babes inte kunde följa med, men det får bli en roadtrip till göteborg istället =)

Har varit riktigt duktig idag, om man räknar bort att jag kom försent till skolan iofs. Men jag missade inte så mkt, skönt det iaf. Biologin var rolig, allt blir kul med mina brunisar.
Efter skolan åkte jag till v-by, hängde lite på jobbet som vanligt haha. Jag kanske borde skaffa mig ett liv, men orkar jag? Neeej.. Drog sedan till bilskolan i v-by, bokade min första körlektion! Aaah, helt läskigt! Kom på att jag måste sätta fart nu om jag ska ha körkortet innan sommaren. Det går snabbare än man tror!
Sen blev det att tralla ner till frisören, mitt hår började se för taskigt ut. Blev en omfärgning och så klippning. Blev riktigt bra om jag får säga det själv ;)
Åter upp till jobbet efter det, var tvungen att handla mat. Jobbigt jobbigt att ta med sig på bussen, men vad gör man inte?

Började även min nyttighetsvecka idag. Har gått upp lite efter all jäkla alkohol den senaste tiden. Så nu jävlar ska jag bli nyttig!
Undantagen är glass och alkohol. Om man bara dricker kan det ju inte göra så stor skillnad? ;D Har petat i mig massa skit så tror det är därför min kropp är helt psyko. Hoppas den gillar det här bättre haha. Annars, ja då är det inte mkt att göra åt saken. Lite mer Fanny att älska bara hahaha. Näe, nu blev jag bitter. Ska fan gå upp tidigt imorgon och träna lite innan jobbet haha.
För som man säger, det är inte kvantiteten som räknas, utan kvaliteten ;)
Näe gud vad jag är tråkigt nu haha.

Shit, min tråkighet spreds till msn, haha oh no!
Bäst att avsluta det här nu...

Just det, ska nog börja läsa religion B nästa skolperiod också, skönt att ha lite mer avklarat =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0