Matte för hela slanten!

Jag har gett mig fan på att fixa ett mvg i Ma D! Och bara därför har jag pluggat cirkus 8 timmar matte i helgen! Heliga makaroner...
Jag hann ändå spendera tid hemma hos Tobbe, vi pluggade tillsammans. Duktiga varelser. Och Emelie och jag hade en snabbdiskussion om alla uppgifter vi INTE gjort, över telefon. Haha.

Fanny, gör ingen mer piercing. Det kommer typ vina om dig när det blåser.. Hihi. Förlåt :P

Jag har bitit sönder min kind. Och så är det sådär jobbigt att det är svullet, och så biter man ännu mer. Ni vet? haha.

Nu är det bara en vecka kvar till lovet. Och det är fan dags att jag börjar gymma igen! Har legat på latsidan nu cirkus 2 veckor. INTE bra, Frida!

God natt från mig!
(Frida, ;) )

Kommentarer
Postat av: Elvis

8 timmar är riktigt jäkla länge frida... hjälp! lycka till hoppas det går/gick bra!

2008-02-18 @ 19:35:35
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0