Motorbiiiike

Pappa min har en kär leksak, sin motorcykel. Men han och mamma vill ha en nyare och har då bestämt sig för att sälja den och uppgradera sig. Så dom sätter ut motorcykeln på blocket och vips så har dom fyra intresserade. Alla medelålders män (Som jag antar är i en sorts medelålderskris) Greg, Kurt, Jan och Nisse. Jag tycker det är så gulligt! haha.

Iaf, nu är han Greg påväg hem till oss, för att titta på motorcykeln. Pappa ringde då upp Nisse, för att berätta detta.
Nisse "Va? NEJ. Jag vill ha den där motorcykeln, jag vill ha den! Men jag kan inte komma idag, jag måste till Tyresö. Du får lova att ringa och säga hur det blir!"

Haha. Sååå stört gulligt! :P

image161

Mina föräldrar i somras. Jag älskar också att åka på den! På motorvägen allra helst :D


/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0