Mycket som snurrar

Det händer en hel del i mitt liv just nu så jag orkar inte riktigt blogga riktigt än. Känns lite konstigt, har inte skrivit på 3 dagar eller så tror jag? Men men, inte mycket att göra åt antar jag.

Har precis kollat på Bee movie, den var riktigt söt!

Imorgon ska jag typ inte göra nååånting, känns skit skönt. Inte jobba, och inte göra en massa andra saker som jag jämt bokar upp mig på.. Ska bara sova sova sova. Var ett bra tag sen känns det som. Egentligen har jag väl en hundra grejer som jag egentligen borde göra, men det har jag förträngt för tillfället ;)

Jag är lite fundersam ang T.. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig, allt är väldigt förvirrande för tillfället.. Allt vore så mkt bättre om alla bara gjorde som jag ville!

Sen att ett ex kompis (är rätt säker på vem det var) åkte förbi mig igår och skrek att jag var en hora gör ju en inte på bättre humör direkt..


som sagt, en massa händer just nu, och jag orkar inte riktigt tänka igenom allt riktigt riktigt än... Så fort något ordnar upp sig ska en annan sak rasa.. Jävligt frustrerande!

Ska kolla på någon mer film nu och förhoppningsvis somnar jag till den.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0