Nada bakterier igår

Nepp, jag fick inte byta bakterier med T igår. Liiiite besviken blev jag allt haha, men samtidigt så gjorde jag inga moves heller så.

Trodde faktiskt han skulle banga ur för han hörde inte av sig förrän.. 6 ungefär. Men det löste sig iaf, jag skuttade på hans buss och så mötte han mig vid bussen. Gick och handlade lite innan vi vandrade hem till honom. När han säger att typ hela hans familj var hemma blev jag reeeedigt nervös kan jag ju meddela. Haha hans lillebror var riktigt skön, jag kommer in där och då skuttar han fram, ser mig typ stelnar till och backar bakom ett hörn och utbrister till T "Vem är det dääär?!" haha typ helt upprörd. Går upp till hans PYTTEMALA rum, seriöst. Jag har fan större toalett haha. Men det var riktigt mysigt ändå. Hans mamma kom även upp och skulle "kolla" på mig haha. Sjukt gullig dock, kom upp i pyjamas och grejer. Hann även med ett litet mordförsök på den andre brorsan haha. Kollade på två filmer, Allt om min buske och 1408, haha första filmen låg jag bara och asgarvade åt, seriööööst! Vilken kass jävla film haha. Den andra låg jag typ som en liten mus och pep hela tiden, jag gillade inte den. Den var grymt bra, men jäkligt läskig. Åkte väl hem vid.. kvart i 12 eller något, skulle jobba idag som vanligt haha. Men det var riktigt mysigt, blev aldrig stelt eller så. Han och jag hade ett litet "deep talk" på msn sen så vi får väl se vart det här leder. Det är fritt fram nu iaf haha ;)

Sitter hemma hos mamma nu, "offrar" mig och sover här idag. Så man får tyst på tjatet haha. Elak jag låter, jag vet men det är faktiskt så. Fattar inte riktigt grejen, jag sitter ändå bara framför datorn haha.

Imorgon blir det Singstarfest på jobbet, kommer nog bli sjukt kul =D Nästan alla roliga ska dit så det kan nog bli riktigt lyckat =) Får se om vi drar ut någonstans eller till någon hemmafest sen. Något lär hända iaf =)

Min tatuering håller på att läka som fan nu =D tappar skorpor hela tiden, är sjukt lycklig hihi =D Snart får jag riiiva =D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0