Orka

Jag kan inte somna..
Har alldeles för många tankar som virvlar i huvet. MAAAH! Jag är ju trött.

Sen när jag väl kommer på en lösning till tankarna, så börjar jag tänka om! Jag förstår mig inte på mig själv ibland. Jag har sån galen fantasi, jag tänker alltid tio steg i förväg. Ex. Om det är halt ute, så ser jag hur jag ramlar och bryter benet. Och inte nog med det, jag får en spricka i huvudet. Sen ser jag alla nära och kära stå vid min sjukhussäng och vips så är det någon som svimmar och denne drabbas av hjärnskakning.. Det tar liksom inte slut.
Och detta kan leda till jobbiga situationer, så jag måste skärpa mig. Sluta oroa mig, sluta dagdrömma (För mkt vill säga) Och framförallt, sluta överanalysera varenda lilla händelse i mitt liv! Det leder bara till jobbiga situationer både för mig och andra.
Om jag skulle lyckas med detta, skulle jag ligga och sova just nu.

Lycka till Frida!!

God natt (Förhoppningsvis..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0