PMS

Jag tror seriöst att jag har fått min första sväng utav PMS. Men samtidigt, det gååår ju inte! Jag har min lilla kompis staven i armen som ska förhindra sånt ju. Så vaaarför i helvete är jag på sånt cp humör för?! Jag funtar på att sätta på en skit sorglig film och bara tokböla! För, liksom ben&jerrys funkade inte, jag är fortfarande helt cp. Så då får det nog bli film..
Eller jag vet vad som skulle få mig på bättre humör.. Jag vill sniffa på en viss T, gaah!!

Hahaha just nu sitter jag och Elviras "syster" Aline och pratar om mitt kärleksliv haha. Jag tror hon tycker att jag är feg.. Vilket hon iofs har jävligt rätt i. Jag vill inte vara för på, och det är skit jobbigt. Helst skulle jag vilja åka til T nu och skeda galet. Men jag vill att han ska säga något... MAAH! Killar suger seriöst pung!

Har jobbat idag, var helt okej faktiskt. Lagom mycket folk och vi var tillräckligt många som jobbade.

Tjejmiddagen igår var skit mysig!! Lagade god mat, och snackade en massa massa skit. Planen var egentligen att kolla på film och sånt också, men det hann vi inte med haha. Vi pratade, och pratade.. Och så pratade vi ännu lite mer. Men det var skönt, behövde en riktig tjejkväll kände jag. Vrida och vända lite på allt osv =)

Imorgon blir det jobb igen, fast börjar inte förän 11 så det är skönt =)
Ska ägna mig åt lite tjejgrejer nu, naglarna är färdigmålade, nu blir det till att fixa ögonbrynen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0