Punktpunktpunkt

Tjingeling folket!
Jag älskar fortfarande min tatuering, ångrar nästan att den sitter på skuldran, så bökigt att kika då haha ;)

Har jobbat hela helgen, varit helt okej ändå. Mycket folk som vanligt =p
Försov mig som fan igår, sjukt jobbigt. Vaknade 5 min innan jag skulle behövt gå till bussen... Då blev det panikspring ner till pappa och be honom köra. Fick göra mig iordning på 30 min ungefär. Mindre lyckat haha ;)

Skulle "jobba" på Spången igår också, så åkte dit vid halv 8, skulle sitta i garderoben med Christer hela kvällen. Han skulle ha varit själv där annars och eftersom jag inte hade något annat och göra så kunde jag lika gärna åka dit och få lite pengar =). Köpte med mig en stor godispåse så jag var riktigt nöjd haha. Dock floppade kvällen rejält, banden sög pung och det kom inge folk. Men jag hade kul iaf, satt och snackade med vakterna och dom som kom förbi. Sen att jag fick 350 kr för det var inte heeelt fel ;)

Följde med T på en liten promenad efter jobbet. Eller liten och liten, gick en jääävla omväg måste jag säga haha. Slutade halv 5, jag var hemma 6. Dock så började vi inte gå förän kvart över 5 typ. Men det var trevligt trevligt ;D
Ska nog träffa honom på onsdag, helt pirrigt! haha jag känner mig som världens nörd just nu, men thats life ;)
Jag frös fan om mina stackars tår i 40 min efter den promenaden haha. Gaah, det här kan bli jobbigt känner jag... haha

Snart kommer pappa hem med lite mat till mig, blir hamburgare idag. Men men, det är mat det med vafan =p

Emelie och jag ska ta hål i örat nästa torsdag! YEEEY sjukt kul att hon fick =D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi, wiiie! I'm happy!

2008-02-03 @ 21:34:56
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0