Skidresa

Imorgon bär det av till Kungsberget med skolan. Eller kan man säga med skolan när det är 18 pers som ska med? haha
Mina babes ska iaf med så jag kommer ha skit kul =D

Biologin igår var fan inte o leka med.. Fyfan, jag var så jääävla trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Ögonen föll ihop gång på gång. Men efter lite te och en macka vaknade jag till liv. Efter skolan åkte jag till banken, kirrade visa kort, nu jävlar ska det brännas pengar på internet haha. Gick till jobbet efter det också, stod och snackade skit med bagarna i någon timme typ. Alltid trevligt. Dock kom Mr M in där, ser mig, tvärvänder och går ut igen hahaha. Fyfan, helt pinsamt. Han kom in några min efter, men då kollade han inte på mig.. Ups? Kommer hem, skriver en del på rapporten sen slocknar jag i soffan. Var så jäääkla trött, fyfan. Sen blev det lite mer rapportskrivning, innan jag åkte hem till T för att kolla på film och sova där. Myspys, sover sjukt gott där alltså. Träffade hans styvpappa också hahaha. När vi kommit upp på rummet och börjat kolla på Alvin and the chipmunks så får T ett sms där det står ungefär "Händerna på täcket ikväll unge man" hahaha. Alvin var föresten stööört bra. Vi började kolla på den i lördags, men jag minns inte så mycket höhö.

Lagom härligt att behöva gå upp vid 9 idag, T skulle till jobbet. Valde mellan att dra hem igår, sova riktigt länge eller stanna kvar och iaf få sovsällskap. Det var lätt värt att sova kvar, trots att jag var en zombie på bussen hem haha. Kommer hem, lägger mig i sängen och ska "bara sova nån timme" sen skulle jag börja plugga och tvätta... Hrm, jag vaknar klockan 2 av att Jackie ringer och säger åt mig att åka till henne haha.

Åker dit, börjar prata om Magaluf resan i sommar, blev lite knas med pengar osv.. Hoppas det löser sig snart, vi har hittat två skiiiit bra hotell, så jag vill fan boka snart..

Sen fastnade jag på jobbet igen hahaha. Farligt att åka dit och handla, jag fastnar alltid en timme där ungefär haha. Mr M körde en snygg vändning idag igen haha.

Nu ska jag packa väskan inför imorgon, sen blir det nanna kudden tills klockan ringer 05.30. Jag kommer vara sååååå pigg!!

Vi hörs imorgon om jag överlever dagen ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0