Skillnad

Hua, jag tog just en bild på mig - en riktig närbild. Och fy den var inte smickrande någonstans! Stoora porer, blank hy, små mörka fjun runt ögonbrynen.. Den åker i papperskorgen direkt.

Damn, hittade schemat från ettan! Vad många lektioner! (allt är inte lektioner på bilden) Jämför med årets liksom:

(13 lektioner) Nu (6 lektioner)

image153 image154

Det var iofs fler lektioner innan.. den här är från vårterminen, på höstterminen hade vi 2 lektioner till, och strukturen såg lite annorlunda ut.. (Ettans schema alltså) Nej jag föredrar tvåans! Nästa vecka går vi bara 2 dagar också, hihihi

Hehe, jag har lite tråkigt, märks det? =)

/Emelie


Kommentarer
Postat av: Elvis

heerre jäklar emelie vilket najs schema!! jag borde nästan lägga upp mitt schema som jag har just nu... 7:50-2:38 varje dag snackar vi om hua

2008-02-02 @ 16:28:57
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0