Slitig helg

Denna helg slutade mindre lyckat måste jag erkänna.. Jag hade jävligt kul igår, men drack på tok för mycket.. La en snygg pizza i slutet och sen var det bara att vandra som en zombie hem till Love och tokdäcka i sängen haha. Så det kan gå... Frida och Emelie dom sötnosarna tassar in 2 timmar innan jag skulle börja jobba för att väcka mig, sen sussade vi sött vidare ett tag. =)
Jobba idag var fan det värsta jag har gjort!! Min kropp förbränner inte alkohol så snabbt, så det börjar bli en vana att vara lite smygfull dagen efter. Men idag, då var det inte smyg. Jag var full på riktigt!! Och så jobba... Höll på att spy några gånger, fy fan. Jobbade som tur var med rätt människor så jag fick ta det lungt, sitta på kontoret och gömma mig typ haha. Skönt att ingen märkte att jag var full iaf, då hade det blivit pinsamt.
Mindre porrigt att dyka upp i gårdagens smink, håret i en jävla röra och så samma kläder.. hahaha

Sova med smink 2 dar i rad, min hy kommer vilja döda mig..

Jag blev jäävligt skillad på att pimpla vin direkt ur boxen hahaha. Fyfan...

Träffade Tor igår också, så vi satt och snackade ett bra tag. Känns grymt skönt, saknar honom rätt mycket.. Vi kom fram till att vi båda var idioter haha.

Jesper, ditt jävla bet igår har gett mig ett reeeedigt blåmärke! Det gör skit ont din kossa!

Var på Emilys musikal idag med fru bagare. Dom var sjuuuukt duktiga!! Glad att jag kom iväg på den till slut =)

Varit och käkat hemma hos mamma idag också, snäll som jag är.. Hrm. ;P

Borde verkligen skriva på labben nu, men jag är så otaggad så jag smäller av. Har trots allt 25 timmar kvar att skriva på ;)

Tack för igår tjejer, även om det kanske slutade lite olyckligt ;) Men innan hade iaf jag skit kul =D
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0