Spindel-fobi

Snart har jag inget internet.. Ska ut i garaget, de megastora spindlarnas paradis, och koppla om lite sladdar. Någon ny leverantör till området eller nåt sånt. Usch, jag hatar att gå ut i garaget nu för tiden. Vi har sett 3 STORA spindlar här hemma, varav 2 setts i just garaget. Antar att den tredje kom därifrån också. Den var i mitt rum! Samtidigt som jag var där!!!! Men jag såg den aldrig, och har inte sett någon av de andra heller, som TUR är!! Jag kommer dööööö om jag ser en. Det är inga vanliga små spindlar utan tjocka stora svarta saker. Riktigt äckliga! Ca. 5cm i diameter..

Nuff said. Nu ska jag ta mig an det läskiga garaget.

Ses (om jag överlever..)
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0