Sugah Sugah

Jag vill ha socker! En kladdkaka med grädde skulle sitta fint i kistan! Haha, tyvärr så har vi inte ngt sött.. Tur i oturen, kanske vi ska säga? ;)

Idag gymmade jag! Wieho! Det brändes skönt i benen kan jag säga, ville gråta, men hade min lilla hejarklack (Tobbe och Rawand) som stog och räknade ner de 5 sista övningarna ;)
Imorgon hoppas jag på en redig träningsvärk så att det känns att jag tränat!


Förresten, är det någon som har läst Jane Austens "Förnuft och känsla"? Jag ska läsa och analysera den till svenskan, är den bra? :P


Om man ska gå och rota i skafferiet kanske?

/Frida


Update: Skafferirotandet ledde inte till kladdkaka och grädde, utan en apelsin! Applåder till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0