Tatuerad!

Herre jävlar! Jag har tatuerat mig!!! Och den är så fin så fin! Jag är så äckligt nöjd, springer till spegeln typ hela tiden bara för att kika haha =D

Den känns så... Jag helt enkelt haha.
Bara för att vara nörd så ska jag lägga upp en video från när den gjordes, och en bild på resultatet =)



Ja, det är lite blod med på bilden, ser rätt äckligt ut jag vet haha

Tack Frida och Emelie för att ni följde med! Jätte snällt, annars hade jag nog fegat ur på slutet där. Var galet nervös haha t om främmande människor såg det. Men det är lite stört, det gjorde faktiskt inte så ont. Jag förväntade mig vääääärsta smärtan, tårar och försök till flykt ungefär. Men när han skuggade, då var det nästan skönt haha. Det liksom kittlades i hela armen och ryggen. Gick rätt snabbt också, han började fixa med färgerna och så kanske 10 i 5, 20 över 5 var allt helt klart =D

Åkte sedan hem till Dennis, var ju tvungen och flasha lite =D Tog även bort deras tejpning, jag är allergisk mot läkartejp. Var likadant med p-staven, fick värsta blåsorna och nu var jag helt röd efter 15 min ungefär. Så plasten åkte av och ersattes av en hemmagjord variant. En vanlig plastpåse som man köper på rulle och lite kirurgtejp haha.
Efter det var det bara att ta sig till jobbet, hade några att visa upp tatueringen för där. T ville spec se den =)
Mamma tyckte t om att den var skit fin! =O värsta grejen haha.

Ikväll ska jag bara ta det lungt, sova tidigt eftersom jag jobbar hela helgen. Sista veckan jag jobbar mkt, woohoo ^^

Shoppade lite idag också, aldrig fel ;)
Blev ett par jeans, en kjol, en tröja och så lite underkläder. Mjauu ;) Jag är helt paff, jag kunde ha storlek 34 i min kjol... Det är naaajs =D haha nyponsoppa dieten funkade fan bra ;)
Jag har vissa planer om vem som ska få se dom nya underkläderna också hahaha

Näe, nu ska jag springa till spegeln igen =D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0