Teater

Snart ska jag äta lite makaronipudding! Det blir dagens lunch, och förmodligen mestadels middag också. Vid 15.00 åker jag och Emelie in till Stan för en snabb shoppingtur och sen vid 19.00 ska vi på teater med svenskaklassen, får väl se hur kul det blir med den teatern.. :P

Mitt hår, det är som allra finast när det är halvtorrt efter duschen, jag vill att det alltid ska se ut så! Men sen torkar det helt och blir ostyrigt och luggen lägger sig åt helvete :P Morr.

Just nu tittar jag på Ellen Degeneres Show, hon är ju för rolig. :)

Nåja, nu ska jag gå och försöka tina upp den där makaronipuddingen, som förövrigt typ är den godaste maten som finns! Mamma och Pappa lagar den superbt! Jag ska lära mig receptet jag också ;)

/
Frida

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oj det var inte illa :D

2008-02-05 @ 20:05:39
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Elvis

jag tycker ditt hår alltid är fint:D så tjockt och fullt av volym liksom

2008-02-05 @ 21:27:53
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0