The Weekend

Nu är det uppdatering! (Kortfattad)

Fredags: Träffade Brunluggarna i stan och införskaffade en klänning/linne och en kort tygväst från H&M. Sedan bar det av till tatueraren! FIIN blev Fannys tatoo! :D
Sen på kvällen impulsbesökte jag Sarah. Vi käkade popcorn, kollade på Stolthet Och Fördom, pratade djupa samtal och somnade på soffan. Vid 23 smög jag därifrån, hoppas du sov gott Sarah! ;)

Lördags: For till Tobbe :) Vi tittade på United Match, sedan "I Am Legend" och efter den "28 veckor senare". I Am Legend var mycket bra, mycket sorglig. 28 veckor senare mådde jag bara dåligt av, det var slakt och hysteri och usch nej.

Söndag: Fortfarande hos Tobbe, sov till 12. Vid 18 tittade vi på "Lucky Number Slevin" Sådär, var väl den. Lite rolig då och då faktiskt. :P Vid 21.30 for jag hem.


Imorgon är jag ledig! Naajs.
Funderar på att knåpa ihop ett CV och personligt brev för sommarjobbs sökning. Får se hur de planerna blir..
Ska även ringa en pling på min mobil, och då kanske jag blir en gladare person! :P haha

God natt
Frida

Ps Sjukt många filmer jag har sett i helgen!


Kommentarer
Postat av: emma

hejsan!
om du har hund..var gärna med och tävla om boken allt om hunden ..enda du behöver göra är att skriva om tävlingen och länka till mig..motivera varöfr just du ska ha boken.
ha de bra

2008-02-04 @ 00:54:44
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0