Tjingeling!

Fanny är uppe tidigt idag igen! Gick faktiskt upp halv 11, frivilligt!! Jag börjar bli stor helt enkelt haha. Har iofs bara gjort mig iordning hittills, rakat benen och sånt tjejigt. Måste ju vara fin inför ikväll ;) haha
Är rätt nervös faktiskt, varför vet jag inte. Läskigt läskigt.

Christer har gått och blivit konstig nu igen.. Fattar inte grejen med honom ibland.. Men men, han kan sitta hemma och vara bitter om han vill haha.

Börjar jobba klockan 2 idag, lagom arbetspass.. 2-7. Sen ska jag nog hem till T, tror jag iaf? Jag vet fan inte vad vi ska göra.. Hrm, det lär jag ju märka.

Min tatuering har börjat tappa sårskorpor! =D jag är skiiit glad, nu är den på gång att läkas iaf =) Mindre mysigt att jag har färgade skorpor på ryggen dock haha.

Näe, nu ska jag välja kläder sen sätta igång med biologilabben är planen. Kan  iaf börja lite smått så jag inte behöver panikskriva på söndag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0