Alexander vs. Kalle

Jag tänkte pröva lyckan och hålla tummarna extra hårt.

Nevnariens blogg fyller 1 år och hon har då en liten tävling där man kan vinna en av hennes illustrationer inramad. Min favoritbild är denna. Och varför jag skulle vilja ha just den är för det första att den är grymt snygg, gillar stilen, och för det andra att den skulle passa så fint på mina nya väggar. (Som jag visserligen ännu inte har). Men om bilden blir min blir jag säkerligen inspirerad till att lyfta på arslet och börja slipningen och målningen! Som jag skjutit upp nu.. vad blir det? 2-3 månader? Jag behöver inspirationen!!

Kan jag inte få vara Alexander Lucas för en dag?

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0