Äntligen Torsdag igen

Wohoo! Vi är lediga imorgon! Ingen fysiiik. :D Äntligen en lång helg igen! Jag behöver sova ut ordentligt. Försov mig 2 timmar igår.. vaknade och tänkte men var det inte ett tag sen klockan ringde? Och ja det är väl det minsta man kan säga.

tal om annat, jag känner mig väldigt Fridig. Igår fick jag låna kläder att ha på dansen och nu sitter jag här i hennes linne. Luktar Frida, hihi.

Nu har jag fixat en grej som jag inte kan skriva om här än. Hihihi, men den är så fiiiiin så

Jag hade inte så mkt mer på hjärtat, vi hörs väl senare =)
/Emelie



"Var är Stella... däär är hon ju! Eller.. Nej!! OJ! HAHAHA"

Kommentarer
Postat av: Elvis

maaah jag saknar fridas doft:( haha

2008-01-18 @ 05:03:27
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0