Att fika

Så sitter man här igen, vid datorn.
Igår var vi på Disney On Ice, det var helt kul. Jag älskade det :D Alla tre var helt lyriska, och Emelie tillochmed vinkade till Aladdin! (Förlåt Emelie, för att jag avslöjar. ;) )

Sedan idag gick jag upp tidigt, för att gå till Sarah och fika. Men helt plötsligt ska vi till Linnea och fika ist. Så jag och Sarah, vi far till ett bageri och inhandlar en massa godsaker. När vi väl ska äta, var bara hälften gott. Så drack vi te igen, jag har blivit en riktig tedrickare! Haha.

Ikväll ska jag träffa Tobbe, det blir Sagan om de två tornen den här gången. Vi ska minsann se alla. (Det har man redan gjort, men det skadar inte att se dom igen, eller hur? ;) )

Jag har en ny sömnrutin. Den = Vaknar kl.6 och somnar sedan om. Har vaknat då flera dagar i rad. Och dagen innan nyårsafton vaknade jag kl. 5! Och jag somnade 01.30! Kul va? Jag kunde inte somna om heller. Så vid nio på nyår var jag galet trött, men höll mig vaken ända till 02.30 faktiskt ;) Haha. Nästan 24 timmar, ;)

Pussar
Frida

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha :D du borde skriva lite om dina drömmar också! Jag sitter och väntar på att min kameras batteri ska funka igen, har till och med satt på timern :D Hälsa min bästis (Tobbe)! Puss

2008-01-04 @ 18:27:57
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Elvis

te äger ju! jag är också en riktig te-drickare, fast mindre nu sen jag kom hit:( :P

2008-01-05 @ 20:55:54
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0