Back in the game

Nu jävlar ska jag uppdatera! Har väldigt mkt att berätta, tror jag iaf. Det känns som om det här har varit den längsta veckan i mitt liv. Hua!

Måndag, åkte ju hem till Dennis och åt mat. Käkade kebabpizza, faktiskt riktigt gott. Sen bidde det ratatouille (?) och exotiska frukter med smält choklad och glass till. Gaah, stört gott alltså. Åkte hem lite för sent kanske, runt 12 eller så var jag hemma.

Tisdag, jobbade säkert jätte länge, som vanligt liksom. Vet inte riktigt vad jag gjorde efter jobbet? haha Säkert inget viktigt, som vanligt där med haha. Lyckades dock tabba mig rejält, oh fy fan vad hemskt det var. Aldrig kännt mig så elak i hela mitt liv typ.

Onsdag, jobbade hela dagen och sedan var det bara till att vara barnvakt en stund. Var hos Louise vid 5 tiden, kom hem runt 7 ungefär. Blev lite pengar iaf, jag satt iofs mest och sov där haha.
En gammal jobbkompis, Miriam hade varit förbi på jobbet innan och hälsat på, och då sa hon att hon och några jobbarkompisar skulle ut på kvällen och hon ville att jag skulle följa med. Sagt och gjort, vid 8 var jag på väg till söder. Stället hette typ den gröne jägaren eller nått sånt, ett riktigt hak haha. Men hade skit kul, Miriams kompisar var skit snälla och så var det kareoke hela kvällen så man hade lite och skratta åt haha. Vi körde även en gruppsång i slutet precis innan jag skulle dra. Lite smått sliten var jag, druckit goda drinkar =D
Drog hem rätt tidigt endå, skulle börja jobba klockan 10 idag så jag drog 20 i 1 ungefär. Christer fick vara mitt telefonsällskap, ville inte åka helt själv. Kommer hem, ser att T är inne på msn. Och så blir det deep talk fram till 3-4 ungefär. Håller Fanny på att falla dit igen?! Dont know, dont know.
Diggade Jimmys kommentar iaf "När ska du ta Fanny då? Hon väntar ju" haha wtf? Jag är fan inte desperat, inte så iaf haha. Men jag tror fan inte jag skulle banga, och det känns lite wierd. Jag som skulle hålla mig borta från förhållanden till efter sommaren... haha ups =p
Men men, vissa hinder ivägen fortfarande, får se vart allt leder när kusten är klar ;) haha

Idag, fyfan var så jävla trött imorse. Började ju som sagt 10, och för få timmars sömn och alkoholintag var inte den bästa medicinen för mig. Min kropp hatar mig seriöst, måste nog gå till farbror doktorn snart. Mindre kul att jag får värsta sockerkicken av typ festis så jag börjar skaka. Bittert bittert. Hade värsta hästpasset idag, 10-19. Jag överdriver inte när jag säger att jag höll på att börja gråta några gånger alltså. För lite personal, och för mycket folk. Fick iaf trevligt sällskap hem, gick helt åt fel håll bara för T ;) haha

Just det! Min cp fitt äckel chef har dragit ner mina timmar så in i helvete!!! Från att ha jobbat cirka ca 130 timmar i månaden har han dragit ner det till 40! Jag jobbar för fan ingenting! Vaaaad ska jag göra resterande dagar liksom?! Pilla mig i naveln eller? Blir så sjukt lack, spec efter utvecklingssamtalet också, dom var ju sååååå nöjda med mig, och jag skulle självklart få mer tider när biologi b slutade. In my face liksom, att jag trodde på det. Så om dom inte ändrar det snart får jag söka ett nytt jobb. Jag tänker inte gå hemma hela dagarna, inte en chans!

Men på tal om roligare saker, imorgon blir det tatuering för mig! =D Längtar som faaaaan. Lär dock göra ont som fan, men det är smällar man får ta om man vill vara snygg ;)
Mina babes ska följa med mig och hålla mig i handen haha, tack för det! =)

Mr M får sig en rejääääl diss nu, lär väl få ett snyftsamtal snart, jag ooorkar inte!
Han fattar fan ingenting, trots att jag är riktigt jävla elak för tillfället!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fanny, jag måste säga att ditt liv är fullspäckat just nu. ;)

2008-01-31 @ 23:21:21
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0