Chock!

Jag var nära att skrika när jag såg mig i spegeln precis innan jag skulle till sängs.
Men chocken gick över till bedrövelse, och jag blev äcklad. Haha.
Jag såg så himla ofräsch ut så det var galet!
Trött så in i helvete, bara snabbt avtvättat ansikte = svart under ögonen, och håret i nån konstig form med vatten i så det såg ut som att jag hade flottigast hår i världen. Chock säger jag bara.

Jag har bara skrikit en gång när jag sett mig i spegeln, och det var när Sara hade tuperat mitt hår ngt otroligt till våran halloweenfest i 6:an(?). Jag var Frankensteins fru, och ja, vacker var jag inte. Vilket resulterade i ett skrik och bortspringning från spegeln. Haha :)
Trevliga minnen :)

Med detta vet jag inte vad jag vill ha sagt, alla har vi bra och dåliga dagar? haha :P

God natt från mig
Frida
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0