Chokladpudding

Sitter och smaskar på lite chokladpudding nu, mycket gott! Är så jävla trött så jag behöver få en sockerkick! Måste få pluggandet gjort, men jag är så otaggad! Jag orkar verkligen inte. =(
Hur går det för er babes?

Jobbade idag 12-17. Helt okej dag, lite mycket att göra bara. Roligt folk gjorde så att man överlevde. Gustens småbrudar gjorde iofs dagen hahaha.
Bestämde även att i februari så ska jag, Tommy och Gusten ut. Kan bli riktigt kul =D

Stannade kvar på jobbet och snackade med Emily, mycket att ta igen haha. Var ju hela 4 dar sen ungefär vi snackade.

Nästa vecka börjar ordna upp sig, känns skönt.
Måndag - Skola, sen kanske fixa håret. Måste färga om det =/ Tänkte även gå till bilskolan och boka lite lektioner. Läskigt! Jobbar 16-19 och efter det ska jag och Jimmy hem till Mammsi och äta middag.

Tisdag - Jobbar 10-17 sen händer väl inte så mkt mer.

Onsdag - Jag blir 18!! Jobbar 8-16 sen hem och göra mig iordning för kvällen. Möte på jobbet vid halv 8, då lilla jag ska få tårta och grejer =D Sen blir det utgång med Bröderna, ska till något ställe vid Brommaplan där dom har billig sprit haha =D 

Torsdag - Tjejmiddag här hemma. Kommer nog bli riktigt mysigt =)

Fredag - Släkt och familj ska komma hit och äta middag och tårta. Får även mina presenter då =D Sen ska jag ut med Jesper och några fler antagligen. Får se vart vi hamnar =)

Lördag - Ska till Spången först, jobbarkompis har spelning där och det lär vara massa man känner. Lär nog dra vidare på kvällen =)

Söndag - Avsatt till att må allmänt dåligt på haha =D

Usch, nu mår jag helt illa. Blir alltid så av chokladpudding.. Morr!

Har varit helt sällskapssjuk idag, från att ha legat hemma och inte ha någon att prata med (Jimmy räknas inte!) så har jag pratat med allt och alla ungefär haha. Stannade kvar på jobbet bara för att praaaata. Även tillbringat över 2 timmar i telefon haha. No life, i know! =D

Näe, nu är jag lite hög på socker, bäst jag utnyttjar tillfället!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0