Dag 2

Idag gick jag upp klockan 9 för att möta upp Tobbe vid gymmet. Det är rätt strongt att gå upp så tidigt på ens lediga dag. Haha det hände en liten rolig grej. Vi gick till Onoff efteråt och så hoppade nån försäljare på oss och frågade vad vi hade för hemtele-leverantör eller nåt sånt shit. Vi sa att vi bara hade mobiltelefoner. Snubben ba: men bor ni tillsammans? Jag: eeh nä, alltså vi är under 18. Han: jahaaa, det trodde jag inte!

Mahaha, tydligen såg vi ut att vara ett ungt par på väg att köpa något nytt till hemmet. Snart kan man ju inte skylla på att man är under 18 längre.. det är det enda negativa med att bli myndig.

Nu är jag tvingad till att diska eftersom jag tydligen är den enda som klarar av det här.. män.....

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0