Dagen efter

Hua, sitter vid matbordet och har precis svullat makaroner. Stööört gott var det. Skulle väl inte påstå att jag mår kanon, men samtidigt inte särskillt dåligt haha.

Kvällen igår var riktigt trevlig, eller hela dagen var riktigt trevlig.
Åt frukost med Jimmy och hans typ halvragg, sen skulle jag ha "utvecklingssamtal" på jobbet. Var skit nervös innan, men det gick kanon bra! Fick veta att många sagt jätte mkt positivt om mig, och att dom blir glada av att se mig för jag ser så glad ut. Hihi =D Kommer även få lite mer tider inne i butiken sen när biologi B avslutas.
Mio var inte så läskig som jag trodde att han skulle vara haha.

Drog sedan och solade, efter att ha hängt lite i butiken, ja jag är nörd... Jag är typ RÖD! Sjukt starka rör där nere haha. Åkte sedan hem, började röja i hela huset, musiken var på hög volym så det var faktiskt lite trevligt. Sen blev det en tupplur, var galet trött. Kom på vid halv 4 på morgonen att jag hade utvecklingssamtalet klockan 10 haha. Efter det blev det mega piff, tillbringade rätt lång tid med det haha.

Ingrid och Åke kom runt halv 8 och då blev det middag och tårta. Riktigt mysigt, fick se bilder på bebisen också. Så sööt! Fick jätte fina presenter av dom, armband och örhängen från pilgrim. Galet snygga!

Åkte in till Viper sen, mötte upp alla där och hade det riktigt kul faktiskt. Sjukt billigt var det iaf, brände bara 300 kr, garderob och inträde på 90 kr inräknat. Blev iofs bjuden på en hel del, jag fyller ju år =p haha
Drog därifrån runt 2, åkte till hötorget och mötte upp Christer och company. Åkte hem med dom, var lite spännande haha. Kom väl inte hem förän efter 4, och så upp halv 1 för att köpa skinnjacka med pappa. Jag är trött! haha

Fick som sagt min 18-års present av pappa idag, skinnjackan. Fast jag fick två haha. Galet snygga, en vanlig kort som typ alla har, och så en typ kappa eller vad man ska säga. Aldrig fel med lite jackor =)

Näe, om man ska gå och ta sig en liten tupplur innan man måste sätta på ansiktet inför ikväll haha.
Ikväll blir det spången till en början, en kille från jobbet ska spela så ska lyssna på det. Sen blir det nog att röra sig in mot stan med Katta och några fler =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0