Dans, Rock, Skidor

Nu ska jag snart iväg till gymmet!
Jag och Emelie ska vara med på ett danspass, mycket roligt! :)

Jag har ett ganska fullspäckat schema den här veckan.
Mån - Skola, Dans
Tis - Iväg till mormor och fixa med ett fotoalbum från Kinaresan
Ons- Skola, Dans, Grattis Fanny!
Tors - Skola, Rockbjörnen med Tobbe (Min julklapp till honom ;) )
Fre - Skola
Lör - Stå på öppna huset i skolan (Får en biobiljett)
Sön - Iväg och åka skidor med familjen! :D

Det är inte ofta jag har såhär jättemkt att göra. Men det är nästan bara roliga aktiviteter ;) Om vi bortser från skolan. :P

Tack Elvis för dom jättefina presenterna! :D mihihi

Ha det bra!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0