Den ankan..

Jag bjussar på denna ♥

image121

Det jag egentligen ville få sagt i mitt tidigare inlägg var att jag ska läsa KalleAnka ikväll! Fan vad jag saknar den ankan alltså! Var prenumerant förut men jag vet inte.. leksakerna man får med var kanske liiite för mkt. Har letat fram lite gamla pockets iaf och ska läsa igenom Kalles alla äventyr! Lovely!

(Nej det var inte enbart det jag ville få sagt tidigare men orkar inte komma ihåg resten)

Är ledig imorgon! YAAY jag ska sooooova

Sov sött alla små petunior! (Jag vet inte, har drabbats av Fridas tidigare flumhet)
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Elvis

haha emelie jag är busig, sitter vid datorn nu iaf... gissa varför moha! vill inte sova.. lalalalala

2008-01-15 @ 04:53:58
URL: http://alltomelvis.blogg.se
Postat av: Elvis

oj glömde säga vad jag skulle, att bilden är jättesöt och vart hittade du bilden på mig den har jag aldrig sett?

2008-01-15 @ 04:55:23
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0