Första dagen som 18-åring

Har spenderats på jobbet. Iofs väldigt kul när alla säger grattis osv till en =)
Jag vill fylla år varje dag! Haha
Fått jätte många söta sms av alla underbara vänner <3
Även fått lite presenter, smycken av Mr M, en Ior och så en två veckors utlandsresa av mor =) och pengar från lilla mormor. Kommer få lite imorgon, bland annat min nalle! Jag lääängtar tills jag får se den babes =D Får det mesta på fredag när lite släkt kommer hit, och ev några ur familjen Meister. Sött =)
 Skulle ha köpt min skinnjacka idag också, men stället hade stängt när jag slutade. Ska ev göra det imorgon istället.

Lite tråkigt att jag inte röker eller så, hade varit så jäkla kul att FÅ köpa cigg haha. Hade tänkt att spela på typ Lotto, bara för att jag får. Men jag hann aldrig fylla i min kupong och så blev det så stressigt. Men men, där sparade jag hundra kronor =p
Andra planen var att gå och köpa en cider eller något, men det kaanske skulle skicka fel vibbar till cheferna på jobbet haha.

Åt lunch med Tommy, trevligt trevligt =) Gick även och la upp mina jeans under lunchen, skönt att äntligen ha det gjort!

Jag kommer få en jätte fin tårta idag, ska iväg på personalmöte snart. Stod och flörtade med Fru bagare, så jag kommer få allt och lite till på min tårta ungefär =D Bild kommer att tas, det lovar jag!
Vi tänkte skriva "Fanny är bäst" men vi kom sedan fram till att resten skulle genomskåda mig haha, så det kommer nog stå 18 år eller något bara =)
Visste att det skulle löna sig o flörta in sig hos bagarna ;)

Tänkte nog ta mig en liten tupplur snart, är skit trött. Velar mellan att duscha och göra mig snygg, eller sova.. Hm, svårt val det där. Blir nog att göra mig snygg tyvärr haha

Jag har fått en.. Örhm, min kusin har fått barn! Samma dag som jag fyller år! Helt mysigt med en liten bebis ju =) Något namn har han inte fått än iaf. Men dom mådde bra osv =)

Näe, nu blir det 15 min sova, sen blir det att piffa sig tror jag.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0