Fotbad

Sitter för tillfället med fötterna i ett mycket trevligt, och vibrerande fotbad. Riktigt skönt faktiskt. Ska ta och piffa till fötterna ordentligt, och ev naglarna också om jag orkar.

Skulle ha träffat Amanda ikväll egentligen, men hon hade blivit sjuk. Då skulle jag leka med Jesper istället, men han skulle typ vara social med släkten. Får se om vi skulle göra något senare.. Men jag är typ för trött haha.

Funderar på att rulla förbi Spången ikväll också, Christer ska fira sin 20-års dag där så kanske ska förbi och säga hej iaf =) Om jag orkar som sagt haha.

Har jobbat idag, 11-17. Rätt najs dag ändå, lagom mycket att göra hela tiden. Träffade Oscar också, saknar fortfarande honom och miriam på jobbet =( Tur att det har kommit in lite nytt roligt folk iaf =)

Hrm, har blivit lite fundersam gällande en viss sak... Lite för många val för lilla mig. Men men, jag fyller ju som sagt 18 om 18 dar ;) och då ska jag leva livet =D

Känns skit kul att jag har en hel del att faktiskt gå med tills mina babes är 18 =)

Satt uppe på tok för länge igår och snackade med T. Men det var najs, trots att jag var obehagligt trött imorse.
Börjar 7.45 imorgon, INTE NAJS!! Jag vill verkligen inte >.<

Hmm, har typ inte så mycket att skriva egentligen. Det vore ruggigt skönt att sova nu, men vet att det inte kommer gå haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0