Fullt upp

Shit pommes frites, jag har gått och skaffat mig ett liv! Vad fan har hänt liksom?! haha

Nästan så jag längtar tillbaka till den gamla tiden när jag tillbringade en massa tid med att tråka... Fast näääe, jag skojade bara. Har fullt upp hela den här veckan, och det känns kanon!
Har gaalet mycket att skriva för tillfället, men jag orkar inte göra det nu. Börjar jobba om 7 timmar ^^ Den gör jag inte vågen för!

Tänkte dra lite snabbt det viktigaste.

Tatueringen är uppritad och klar! Kommer bli tatuerad den 1 februari och jag fullkomligt avgudar mina hjärtan. Dom är stört fina! Me like!

Har precis varit och firat Christer hemma hos honom, mycket mycket trevligt =)

Idag/imorgon blir det till att fira Andrea som blir stora damen! Lycka till imorgon! =)

Tors, shopping med mamma samt barnvakts jobb

Fre, jobb och vara med Amanda är planen

Lör, festa med Emily! =D

Sön, Hem till mams med bröderna och äta middag.

Ser ni? Jag gööör saker!! Jag blir lika förvånad varje gång jag inser att jag har fullt upp i en vecka!
Men det känns sjukt bra att inse att det finns dom som stannat kvar, och det byter mycket!
Sen är ju ni brunisar alltid i en klass för sig =)

Livet leker!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0