Ge mig sommar

När jag vaknade idag mindes jag min dröm, i den var jag ute och sprang. Jag fick genast dåligt samvete för att jag inte tränat. Men 1. Jag springer inte 2. Även om jag skulle springa, så är vädret asdåligt. 3. Jag har huvudvärk.
Så, jag kan med gott samvete låta bli att träna! + Snart börjar dansen igen, wie :D, och skolan, och då kommer jag automatiskt gymma. ;)
Är det bara jag som känner mig sådär äckligt lat nu efter jul?

På tal om det dåliga vädret, jag är så himla sugen på sommaren just nu! Grönska och tunna kläder är så mkt bättre än grått och fluffiga, tjocka kläder som man svettas i. Ge mig sommar, eller iaf vår! :)

Idag blir det total slappardag. Helt skönt.

image109 
Emelie och Fanny i somras, Elvis gröna trädgård :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi borde dansa en soldans av något slag.. vi möts i backen?

2008-01-06 @ 17:00:58
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0