Godmorgon!

Här ligger jag i sängen, nästan helt nyvaken haha. Riktigt skönt måste jag säga.
Hade det riktigt trevligt igår, amanda kom hit =)
Vi har itne träffats på år och dar känns det som, så vi spenderade 4 timmar med att bara snacka om allt och ingenting. Uppdaterade oss lite om vad som har hänt sedan 7an.
Följde sedan med henne hem, följdes av Christer och Christian. Christer blev kär i Amandas hund, Ebba. Såhär lät det mesta dels av tiden vi stod där "Är du en fisk? Vill du vara en fisk? Du får det om du vill? Är du en gädda?" Vovven såg liiiiite skeptisk ut faktiskt hahaha.
 Det var riktigt skönt att vara ute och gå faktiskt, så när vi lämnat av Amanda hemma så gick vi andra en liten runda i nälsta. Kom väl in runt 3, och fastnade såklart vid datorn haha. Så jag somnade nog inte förän runt 5 någon gång. Nej nej, jag har inte alls vänt på dynget ;)

Träffade Mr M i torsdags också. Vandrade dit runt 11 typ. Mycket roligare att sova med någon än själv faktiskt.
Är lite skeptisk angående allt det här nu, det börjar bli komplicerat... Hrm hrm
Jag skulle ha satsat på skåningen haha ;)

Idag då.. Eftersom jag är en smått tragisk människa så ska jag dra till spången hahaha. Ska vara spelning där ikväll osv, och en massa kompisar ska dit så det kan nog bli riktigt kul ändå =)

Funderar på att gå och träna lite, skulle vara skönt att förbränna lite fett mahaha

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0