Godmorgon!

Jaa, gott folk. Fanny har gjort det igen, sovit bort dagen! Fattar inte riktigt hur jag lyckas, har i princip bara sovit i tre dagar ju... Hrm, störda sömnbehov.

haha en lite lustig grej, vaknade och kände att det gick och svälja nu utan att det gjorde ont! Då började det spelas upp en liten film i mitt huvud haha. Ur Ice age 2, när en av pungråttorna precis åkt in i ett träd, och alla tror att han dött. Men sen reser han på sig, och så börjar pungråttorna sjunga "Jag kan stå! Han kan stååå. Jag kan springa! Han kan springaaaa!!" osv, kommer inte riktigt ihåg hur dom lägger upp sången, men ni fattar konceptet. Den filmen spelades upp i huvudet när jag var precis nuvaken, fast med orden; Jag kan svälja hahaha
Jag tycker det är sjukt lustigt! Orkar inte försöka göra texten tydligare, tror inte det funkar haha.

Och ja, jag är nörd. En riktig Disney nörd. ;D
Och en naturnörd...
Jag tackar herr penicillin nisse som inte städade hos sig, jag avgudar dig! Halsen mår mycket mycket bättre efter bara 4 tabletter. Det är coolt!

Jag vill också komma på något så där bra! Hm, kanske också ska låta bli att städa? ;) haha

Ringde precis jobbet och sjukanmälde mig, för jag är en liten smittorisk hihi =D Får se om jag jobbar söndag, vore najs med pengarna men får se hur jag mår.. Vill inte ens tänka på alla pengar jag förlorat den här veckan alltså. Hua!

Ska väl sätta igång och plugga biologi, egentligen har jag ingen lust eller ork. Kroppen och huvudet är fortfarande helt döda, men får bita ihop. Funderade på om jag skulle skjuta upp det, men insåg att det bara skulle bli skit jobbigt. För nästa helg ska jag absolut inte vara i tillstånd för att plugga biologi om vi säger så haha. Och skjuta upp ett prov två veckor känns bara dåligt... Jag kanske börjar bli lite vuxen trots allt...

5 jävla dagar kvar! Herre min skapare! Vart tog alla 154 dagarna vägen liksom?! Det sa bara poff och så är man nu här på slutspurten.. Leeeskigt ;)
Måste fixa en önskelista, men har iiiingen aning om vad jag vill ha... Yterligare ett tecken på att man börjar bli stor haha

Näe, ska försöka snoka upp lite mat, magen kurrar!

Puss!

Kommentarer
Postat av: jenny

hejsan!
ville bara tipsa om tävlingen som precis börjat på min blogg.

priset är en hårprodukt som reparerar och gör underverk för ditt hår.

var gärna med och tävla!
http://jennyslife.blogg.se/1200690048_tvling.html

trevlig helg!

2008-01-18 @ 23:39:59
URL: http://jennyslife.blogg.se
Postat av: Elvis

asså fattar inte hur du kan sova så mycket fanny? det är ett mysterium hahaha

2008-01-19 @ 00:30:09
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0