Hallåååå i lingonskogen

Nu har Frida dragit uppåt till, minns inte vad det hette.. vemdalen? Finns det nåt sånt? However, vi som tänkte att det var smart att vänta till måndag för att lämna nallen till Fanny eftersom båda då kunde ge den, men så smarta var vi visst inte ändå..

Skriver med Elviis. Hon är glad, då är jag också glad. Hihihi

Nästa vecka blir en annorlunda vecka. Utan Frida! Hur ska det gååå? Haha. Följ upplösningen under de kommande dagarna i denna blogg!! Lr nåt...

Grattis Danmark till EM-vinsten..

Ha en bra daag
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Elvis

ja jag är glad!!

2008-01-27 @ 18:55:30
URL: http://alltomelvis.blogg.se
Postat av: jenny

hejsan frida med vänner..roligt att du/ni besöker min blogg=)kul att du lämnade en lite kommentar också..

fin blogg ni har..jag gillar verkligen lila!

hare bra!

2008-01-27 @ 20:21:33
URL: http://jennyslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0