Hallihallå

Herregud vad tidigt det är! Skulle egentligen ha träffat några kompisar och fikat nu men missade bussen så jag tappade lusten :P haha. Men det var nog lika bra för jag har skjutit upp massa plugg hela lovet så tänkte försöka bli klar idag!

Åh, jag sitter och tänker på att jag vill ha SexAndTheCity boxen! Dom är ju så bra! :) Glömde önska mig den till julklapp.. Och den är ju så dyr.. Får väl vänta till 18-årsdagen :P Det är ju inte aaaaalls långt kvar till den - not!

om man skulle sluta drömma och börja plugga istället.. tillbaka till verkligheten! Jag gillar inte den just nu..

/Emelie

image106
Viiill ha!

Kommentarer
Postat av: anna

jag har den :D me love!!

2008-01-05 @ 04:01:05
URL: http://annaidacathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0