Händerlserika dagar

Hrm, har hur mkt som helst att skriva egentligen. Hur mkt som verkligen kommer skrivas vettefan alltså. 

Mr M och jag har haft ett riktigt deep talk, och det sög pung. Känner mig så jävla ond alltså! Det är fan inte meningen att sånt här ska hända mig haha. 

Biologiprovet sög också pung, riktigt jävla pinsamt! Lämnar det där känns det som, jag skyller på min halsfluss haha.
Kaffet jag drack innan var bara läskigt, fick hjärtklappning och var helt skakig i 3 timmar. Min kropp hatar mig just nu seriöst!  

Pga Mr M så fick jag på tok för lite sömn i natt igen så jag var galet trött på jobbet och ville bara hem.

Lunchade med Katta och Ellen, riktigt trevligt! Ska ev med dom ut på lördag också, får se vad som händer =)

Jag fyller 18 om 2 jävla timmar! Jag dööör! =D

Christer, Christian och Stoffe har precis varit här och ätit middag med mig, mihi =D Ville inte äta själv så jag bjöd över dom på makaroner och köttbullar haha. Gooooott =D Dom var grabbiga och spelade tv spel medans jag röjde lite i rummet. Borde egentligen ha gjort biologiläxan, men som sagt. Livet skulle vara så tråkigt om man alltid gjorde det man skulle =p

Bagarna har lovat att min födelsedagstårta kommer vara jääääätte fin! Miiih jag är helt pirrig haha =D

Är stört trött just nu, kommer somna snart tror jag. Öppnar imorgon så måste upp halv 7. Den är mindre najs!

Glöm inte och gratta mig imorgon ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0