Hate is a really strong word

Jag är hatad av en människa. Det har jag aldrig varit förut (Som jag känt till om iaf).
Låt oss kalla honom Mr. Hata-Frida. Jag träffade honom på Valborg år 2007, jag var helt trevlig och normal. Men det var EN kommentar som gjorde att han nuförtiden inte ens kan se på mig, typ. (Om hatet är så stort vet jag inte, men jag får iaf elaka blickar om jag ser honom någonstans.)

Ett ex. Igår natt var Tobbe ute och åkte bil med en polare som nyss tagit körkort, mr. Hata-Frida var med i bilen, och då får nån idén att dom ska hämta mig.
Nån: Vi hämtar Frida.
Mr. Hata-Frida: NEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Nåväl, jag tycker faktiskt det hela är lite komiskt. Han måste ha tagit åt sig väldans mkt av min enda kommentar, som faktiskt bara var en fråga!




Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha, fan vad kul! diggar den snubben alltså haha

2008-01-12 @ 17:58:38
URL: http://brunluggarna.blogg.se
Postat av: Elvis

asså haha läste det här inlägget för ett tag sen och läste det igen: det äär jäkligt kul faktiskt haha!!

2008-01-13 @ 22:59:43
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0