Hej världen!

Idag har jag mått... Jag har mått bättre om vi säger så.
Aldrig mer dricka innan jag ska jobba! Spec inte när jag börjar kvart i 8 >.<

Orkade aldrig träffa Jesper, han var klar så sent och jag hade tänkt gå och sova tidigt. Observera ordet tänkt...
Blev lite rastlös runt 9 så tog bussen ner till spånga och möter upp christer. Hade bara tänkt stå utanför och snacka lite, så jag såg ju ut som ett monster i princip. Väl där var det bara att gå in, vilket förvånade mig. Hade inte med mig plånbok eller nånting. Jag skulle ju bara vara där ett tag... Hrm..
Mötte en massa jag kände vilket var riktigt kul. Emily var där också, det ägde =D
Började med att sympati dricka en cider. En kunde ju inte skada liksom... Sen blev det en till, och sen en tequila shot på det, två cider till osv.. Det hela slutar med att jag blev rätt full haha. Helt perfekt full, det ägde. Hade det riktigt trevligt där. Stället var väl rätt b, men med sällskap så funkade det iaf =)
Snälla Christer bjöd på allt igår, det tackar jag för ;)

Tog bussen hem vid 12, lite förståndig var jag faktiskt!
Börjar typ tjaffsa med Mr M. Kanske överreagerade liiite lite, men samtidigt ska han inte tro att han kan antyda vad fan som helst. Och enligt mig, och några till så tolkar man det på samma sätt som jag gjorde. Tror han ångrade sig rätt rejält idag muehehehe. Rätt åt honom ;)

Var äckligt jobbigt att jobba idag, dels för att det var sjukt tidigt och dels för att jag var lite smygfull fortfarande. Så kan det gå när man har taskig förbränning like moi! Inget som märktes dock, tur det ;)
Tur att Tommy och Gusten jobbade med mig idag, annars hade jag seriöst avlidigt. Så stöööört segt! Får tänka på pengarna som snart rullar in istället... Men ändå haha

Träffade Jesper, gick och käkade på råcksta krog haha. Åt faktiskt pizza, var galet länge sen sist. Och eftersom jag fortfarande är fattig bjöd Jesper mig =) Men jag pröjsade chipsen och dippen. Och semlor så det blev nog jämt iaf. Drog hem till honom, kollade på en bra film och lite vänner avsnitt =) Mycket trevligt!

Rullade hem halv 10, så var hemma 10 ungefär. Ska nog ta och sova snart hade jag tänkt, så man orkar sig upp till biologin imorgon.

Kommer bli riktigt kul imorgon, ska göra en hel del faktiskt.
Först biologin, mindre kul, men samtidigt najs att träffa mina babes =D
Sen till Solna, möta Jenny och följa med henne till tatueraren. Tänkte passa på att få min uppritad också så den är klar tills jag verkligen vågar göra den haha.
Sen ska vi nog fika lite innan jag måste dra till jobbet vid 4 för att jobba till 7.

Efter det ska jag sooooova och bara ha det gött haha

På lördag blir det fest Emily ;) haha


Nääe, nu får det vara klart på ordbajsandet för min del ikväll! Sängen väntar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0