Hej.

Datorn har legat i väskan sedan i onsdags. Har varken haft tid eller ork att ta upp den. Känns rätt skönt faktiskt.

Grattis till Fanny den busen som är 18 nu. Är riktigt avis! Men hey, är ju bara 8 månader kvar nu!

Idag drog vi iväg till Moderna Muséet med skolan för att spana in konsten. Vi skulle även välja en favorit och en värsting. Men jag var på ett väldigt tråkigt humör och kunde verkligen inte hitta något. Det här var inte rätt dag för mig att "titta med nyfikna ögon". Ledsen för er som var tvugna att stå ut med mig.. Man kan inte alltid vara på topp, höhö.

Imorgon ska jag stå på öppna huset i skolan för alla nyfikna högstadie-elever och försöka sälja in Natur-linjen eller nåt. Kommer förmodligen mest skrämma dom.. Jag hörde nåt om att vi skulle få mat också? Det tackar jag inte nej till iaf. =)

Muuh
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0