Helg

Det blev varken något hasande eller rullande denna morgon. Jag har fortfarande ont i nacken när jag försöker vrida på huvet, men det är lite mildare smärta idag, haha om man kan säga så.

Blöö jag har inte kunnat göra något vettigt den här helgen! Och den har varit jättekort ju =( Är van att vara ledig på fredagar bortskämd som man är. Men så är det inte längre, bara att vänja sig igen.

Idag rök pepparkakshuset. Det var gott, igår tog vi bort granen också och jävlar vad den barrade. Nu är julen över och vi går mot ljusare tider! Jag längtar till sommaren :) Fast först vill jag åka snowboard, annars kan inte vintern vara över! Den 13/2, alltså om exakt en månad, ska vi åka med skolan.. men jag vill vara borta läängre! Är avis på Frida som åker nästnästa vecka.

Ha det bra
/Emelie som fortfarande lutar lite åt höger..
(på ett icke-politiskt vis)

Kommentarer
Postat av: Elvis

asså hahaha jag kan verkligen se dig haaasa dig ur sängen och sen sitta med huvet lite åt höger en hel dag, stackare där

2008-01-13 @ 23:18:39
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0