Hemma igen!

Nu är jag hemma igen, efter en liten semester bland bergen i Vemdalen!
Jag har åkt både skidor och snowboard, bräda åkte jag första dagen, sen insåg jag hur jobbigt det var att komma efter familjen som åkta snabbare (skidor), så jag bytte till skidor. Och hej, det är jag ganska så grym på :D hihi
Så vad har jag gjort? Åkt, sovit och ätit. Helt mysigt. :)

Antal:
Fall:
2 (Skidor, snowboard räknas inte)
Dagar: 5
Nätter: 4
Hamburgare: 4 (Usch!)
Busvisslingar: 1 (inget att skryta med, men hey, dom visslade på mig ;) )
Skickade Sms: 49
Nästan-åka-in-i-ett-träd: 1
Nästan-köra-på-renar-med-bil: 1
Gå-upp-för-brant-backe-med-skidor-på-axeln: 1

Lite bilder:
 Fin fin utsikt! :)
Jag med snowboarden(Jag är inte flintskallig)
Tre av fyra par skidor :)
Utsikt från parkeringen
 Vårat hotell, vi bodde på andra våningen där. Längst till höger sov jag ;)

Bya bye För mig
Frida
Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

ooh, fett tufft ställe ;)

2008-01-31 @ 19:15:18
URL: http://brunluggarna.blogg.se
Postat av: Elvis

åh vad jag saknar dig fridis när jag ser den där bilden på dig:( får mig att tänka på gamla goda tider haha

2008-02-01 @ 03:48:23
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0