Hiss OCH Diss

Jag har en blåsa på tungan. Den bara dök upp sådär, tjoff poff! Från ingenstans! Och den sitter precis på spetsen, snart kommer jag bita sönder den så som jag sitter och trycker med den mot tänderna. Dumma Frida..

Nä, inget har riktigt gått som jag vill idag. Inga stora grejer nej, men småsaker som irriterar. Blåsan på tungan, Skinkpaketet som åker i golvet på morgonen, alla saker jag nästan tappat, strumpan som knölar sig på lilltån i skon, när alla markeringar försvinner i Windows Media Player när man kämpat med sin spelningslista i några minuter, och får börja om..

Men självklart har roliga saker hänt också, typ. Fick träffa Emelie och Fanny, god mat hemma, ledig imorgon, lyckades faktiskt fixa en spelningslista så att det bara är bra låtar som kommer.

En dag att både hissa och dissa! ;)

Frida

Kommentarer
Postat av: sugar

hatar det där när man kämpar med spelningslistan i typ forever och förstör det på en sekund och får börja om :P

2008-01-14 @ 19:35:48
URL: http://xtremesugaraddict.blogg.se
Postat av: johanna

tack för ditt svar :)

2008-01-14 @ 19:54:58
URL: http://cerox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0