I'm in love

Kärlek är komplicerat men här sa det klick vid första ögonkastet :D Hahaha. En jacka från H&M för 298:- and I'm in love.. Frågan är om den sitter lika bra som jag hoppas. Och jag hoppas hoppas hoppas!!

Hmm, annars hade jag inte så mycket på hjärtat.. blir väl lite flummigt idag igen.

Trying - Lifehouse

'Well I haven't got it all figured out quite yet but
Even if it takes my whole life to get to where I need to be
And if I should fall to the bottom of the end
I'll be one step back to you'


En liten snutt som fastnade i hjärnan, gillar det där bottom of the end. Sweet

Nej nu ska jag fylla i lite papper som ska skickas iväg till.. nånstans, för att få mitt förarbevis! Var på synundersökning i torsdags och jag ser helt stört illa, hade 0.1 utan linser och 1.2 med! :P

Snart slut på lovet.. jag vill inte :(
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0