Italiensk chokladglass

Jupp, har precis smaskat i mig lite sånt. Mycket gott må jag säga. Brukar inte vara ett så stort fan av chokladglass, men den här funkade. Hade kvar en bytta från min "jag har blivit singel och måste äta glass för att må bra" period haha. Den som spar han har ;) Vill även tillägga att den där perioden var väldigt väldigt kort!

Är för tillfället riktigt jävla bitter. Vet inte varför, eller varför det kom just nu?! Skulle vilja dra på en sorglig rulle, ha någon kramgo karl som kunde ligga och skeda med mig och så gråta en liten skvätt. Det skulle vara ruggigt skönt!

Fick just ett sms som inte gjorde mig gladare direkt. Lämna mig bara ifred, snälla!! Vi har inget att säga varandra, så låt det bara vara. Tragiskt tragiskt.

Hade biologi idag, var hyffsat kul ändå. Men utan mina babes hade det sugigt pung! Ni gör min dag, varje dag sötnosar!
Drog till kista och skulle hämta ut min mobil som varit på lagning. Men tror ni inte puckona har gett mig en ny mobil?! Visst, det är väl jätte bra men vafan ska jag göra med den nu liksom? Jag har en stört mycket bättre mobil så. Ska snacka med dom i v-by imorgon och försöka lämna tillbaka mobilen och få pengar istället.
Ingen som är sugen på att köpa en LG Chocolat rosa, helt ny för en billig peng? ;)

Kom hem sen, tog en halvtimme på crosstrainer. Mycket mycket skönt. Kanske kan få mig lite muskler inom en snar framtid haha ;)
Drog sedan ut, mötte Christian och Christer och söta Holly. Gick runt en bra stund, kanske uppemot 2 timmar? Riktigt skönt var det iaf. Mötte sedan upp Jesper i v-by för att svulla kinabuffe. Det var stöööört gott.
Fick skjuts av honom hem sen, han var riktigt duktig på att köra faktiskt. Min lilla björn! haha =D

Näe, om man skulle iväg och leka lite hora kanske. Det är väl det Fannysar gör bäst ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0