Jag älskar att fylla år!

Har precis haft min tjejmiddag, och det var jätte mysigt! Skit kul att träffa hela gänget igen, och jag fick massa fina presenter! Wiiie =D
Presentkort utav Linda och Amy, chokladask av Emilie, och ett jätte fint armband utav Andrea och Malin. Min nalle från Frida och Emelie ska jag få på måndag. Tack så jätte mycket alla, blev jätte glad! =D



Blev som vanligt jätte mycket skratt och prat i munnen på varandra, men det var kul =)
Alla drog precis, eller runt kvart i 11 kanske. Så nu ska jag skriva ner vad som hände igår osv. =)

Personalmötet var lite roligt, skönt att kunna prata med alla samtidigt osv. Gick igenom en hel del bra grejer.
Jag blev även utnämnd till månadens solstråle! Vann solklart, blev så sjuuukt glad! =D Gustens kommentar var iofs klockren när jag fått alla röster "Du gör ingen nytta, men du är fan glad" haha
Fick även presenter av min "chef", Lotta måste seriöst vara den sötaste människan på denna jord. Möttes först av en lapp på morgonen där det stod grattis osv, sen på möttet så hade hon köpt en orkidee (?) och en jäääätte söt blå nalle! Och även ett kort, på kuvertet stod det "Jösses... Hon har blivit myndig" haha helt gulligt.
Tårtan som jag fick var jätte jätte god, och var jätte fin.

 

Jag och bröderna åkte sedan till Brommaplan, och Sorbon tror jag det hette. Helt okej ställe, satt och snackade osv. Fick in en massa drinkar, var skit gott! Hittat en ny favorit, piggelin, MUUUMS I MAGEN! Stört god, var fan som saft haha.
Jag blev faktiskt lite ledsen där borta, dom kollade aldrig legg på mig. Vafan liksom, jag vill ju visa att jag faktiskt fååår vara där haha



Blev en nattpromenad till grimsta med bror Robin. Han skulle iväg till Österrike så jag snodde hans extranyckel så jag kan åka dit och bada =)

Andreas föräldrar kom förbi ikväll också, blev sjukt glad! Saknar fan dom väldigt mycket, har liksom tillbringat 4 år med dom ungefär. Fick jätte fina presenter, så söta! Deras sång var väldigt fin också, skulle varit tomt att fylla år utan den nästan =)

Blev glad för ditt samtal! Oväntat, men blev väldigt glad. Orkar inte bråka mer, hoppas vi kan "glömma" allt och iaf vara trevliga från och med nu haha.

Imorgon blir det släktkalas, myspys! Sen ut med Jesper och andra =)

Jag gillar att vara 18! =D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elvis

Vad söta alla är! Och lotta!! Hon måste vara sötast av alla:D

2008-01-25 @ 04:31:15
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0