Jag lever!

Måste säga att det vara nära där ett tag alltså. Fy bubblan vad risigt jag har mått. Och jag är hungrig som en björn, vill ha kött nuu! Har inte kunnat äta riktig mat pga halsten varit så svullen =(
Har varit hos tant doktorn idag, och wooho, jag har fått halsfluss! Kan det bli mycket bättre liksom? Man är riktigt sjuk när doktorn utbrister medans hon glor i halsen "Här var det riktigt sjukt! På BÄGGE sidor!!" Så jag tycker faktiskt jag har rätt att tycka äckligt synd om mig själv, faktiskt =p haha
Febern är borta, sjukt skönt. Fick en liten chock imorse när tempen var på dom vanliga 36 graderna. Men men, skönt som fan är det iaf.
Var lite deppig ett tag när jag satt och väntade på mitt provresultat, för om jag nu hade halsfluss så skulle jag ju behöva äta penicillin. Och penicillin och alkohol hade jag för mig inte gick ihop alls. Och då kan ju alla med lite hjärna räkna ut att 10 dagars penicillin kur och så 6 dagar kvar till 18-års dagen inte riiiiiiktigt gick ihop alltså...

Men nu är jag glad igen, för man fåååår dricka alkohol när man tar medicin!! =D Jag är så lycklig haha. Nu låter jag kanske som värsta alkolisten och så är det verkligen inte! Men ens 18-års dag är ju speciell. Speciellt när jag har längtat så mkt som jag har gjort också! Sjukt bittert om jag hade behövt vänta tills i feb med och gå på krogen. Muurr på hög nivå hade det blivit!
Men som sagt, man får dricka samtidigt. Mår man bra i kroppen är det inga problem osv. Wiihoo =D

Är rastlös som fan just nu, men fortfarande helt död i kroppen så det krockar lite där med. Skulle egentligen vilja göra något bra, som att städa eller något! Och ni som känner mig, och har sett mitt rum vet att städning inte ligger mig särskillt varmt om hjärtat haha.

Har vissa aningar om vem som smittade mig med halsfluss också.. Två alternativ, och så tänker vi på att gud inte är på min sida så är det nog K. Mr M var inte sjuk iaf så det var nog inte han. Haha vissa straffar gud med detsamma! Känns det bättre nu A? ;p hahaha

Näe, ska pilla mig lite i naveln nu eller något haha
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0