"Jag ska aldrig mer klaga"

Den kommentaren fick jag igår när Mr M kom hit mitt i natten och såg mitt rum. Han skulle aldrig mer klaga på att han hade det stökigt. Hrm.. Grejen är att jag faktiskt har det rätt fint just nu hahaha. Jag älskar iaf rummet så ;)
Nya täcket blev inviget, första gången jag sov med någon i det. Riktigt mysigt med jätte täcke =D

Vaknade halv 2, M skulle iväg då och så passade jag på att försöka vända tillbaka dygnet lite. Läst lite i biologin, men min hjärna orkar verkligen inte ta in något! Jag får köra på anteckningarna, boken känns så rörig.

Jackie ringde idag, snackade lite om jag ska med dom utomlands i sommar. Två veckor med 10 brudar skulle ju faktiskt kunna bli riktigt jäkla kul! Får se hur jag gör där, ska ev iväg med Malin och company också så =)

Har målat naglarna idag, istället för att plugga haha. Så kan det gå! Men dom blev iaf jätte fina, älskar när naglarna blir snyggt långa av sig själva =)

Ska ta tag och rensa upp i mina garderober nu, en har varit ur bruk ett tag så ska fixa det nu.
SEEEN ska jag plugga....

Ska jobba några timmar imorgon, får se hur det går. Kroppen är fortfarande lite bitter på mig men det går nog bra. Mycket pengar iaf!

Jag ska få beställa vilken tårta som helst tills på onsdag på jobbet sa chefen idag =D Vi ska iofs ha något tråkigt möte då, men skulle fira mig på samma gång. Helt gulligt, blir typ varm i hjärtat haha =)

4 dagar kvar! iiiiih =D

Puss!

Kommentarer
Postat av: ewsi

åh smaskigt! ;)

2008-01-19 @ 18:25:34
URL: http://evelinasteger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0